تبلیغات | بازاریابی | مدیریت برند

همراه ما باشید با مطالب علمی ، تحلیلی و کاربردی در زمینه تبلیغات ، بازاریابی و مدیریت برند

تبلیغات | بازاریابی | مدیریت برند

همراه ما باشید با مطالب علمی ، تحلیلی و کاربردی در زمینه تبلیغات ، بازاریابی و مدیریت برند

تبلیغات | بازاریابی | مدیریت برند

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کتاب های برتر رشته تبلیغات را بشناسید و بخوانید

درباره معرفی کتاب های برتر رشته تبلیغات چند بار توصیه هایی در کانال تبلیغات و مدیریت برند داشتم. اما پرسش های مکرر دوستان گرامی از یک سو و جمع آوری همه این کتب از سوی دیگر باعث شد، تصمیم بگیرم که کتاب های برتر رشته تبلیغات البته آنهایی که به زبان فارسی ترجمه شده اند را خدمت شما عزیزان معرفی کنم.

اما آیا این ها تنها کتاب های خوب و جالب توجه در بازار کتاب یا کتاب های برتر رشته تبلیغات هستند؟ خیر. شما دوستان هم کتاب های خوبی که را که مطالعه کرده اید در بخش نظرات معرفی کنید تا من و سایر دوستان از آنها مطلع شویم. نکته دیگر اینکه این نوشته را تنها به معرفی کتاب های برتر رشته تبلیغات اختصاص داده ام و به زودی کتاب های ارزشمند در زمینه مدیریت برند و بازاریابی را نیز معرفی خواهم کرد. این شما و این هم لیست دهگانه من درباره برترین کتاب های تبلیغات ترجمه شده رشته تبلیغات.

1- تبلیغات تجاری، اصول و شیوه‌های عمل(Advertising: Principles & Practice)

بدون شک این کتاب در صدر لیست من جا داره و به نوعی کتاب محبوب من در حوزه تبلیغات است و بسیاری از اصول پایه ای تبلیغات در این کتاب گنجانده شده است. در دوره های مدیریت در تدریس سرفصل تبلیغات بسیار به این کتاب رجوع می کنم. هرچند کتاب تبلیغات تجاری، اصول و شیوه های عمل، پس از چاپ هفتم که در سال 2006 عرضه گردید، مجددا و با پیشرفت حوزه های تکنولوژی دیگر به علاقمندان ارائه نشد، اما بدون شک یکی از کتاب هایی است که هر فرد علاقمند یا دست اندرکار در رشته تبلیغات باید حتما آنرا بخواند.

انتشارات محترم مبلغان این کتاب را ترجمه کرده است و ترجمه روان استاد عزیز جناب آقای سینا قربانلو شیرینی مطالعه آن را دوچندان کرده. یکی از مزیت های این کتاب علاوه بر مرجع بودن در این صنعت، موردکاوی های متعدد آن و ورود به حوزه خلاقیت و بازاریابی است. در حقیقت این کتاب قابل مطالعه برای افراد مبتدی و کاملا حرفه ای است.

این کتاب که هم اکنون به گواه وب سایت ناشر چاپ چهارمش قابل ارائه به علاقمندان است، در قطع رحلی و 837 صفحه شما را دعوت می کند تا شالوده و محیط تبلیغات، پیشینه، برنامه ریزی و راهبرد تبلیغات، رسانه های تبلیغات، خلق تبلیغات، عملیات تبلیغات، سایر انواع تبلیغات را مطالعه کنید. ( خواهش می کنم نفرمایید طولانی است، امیدوارم مطالعات تلگرامی شما را راحت طلب نکرده باشد. ) از نگاه من این یکی از کتاب های برتر رشته تبلیغات است.

 ادامه مطلب کتاب های برتر رشته تبلیغات را از این لینک مطالعه بفرمایید.

  • علیجاه شهربانویی