تبلیغات | بازاریابی | مدیریت برند

همراه ما باشید با مطالب علمی ، تحلیلی و کاربردی در زمینه تبلیغات ، بازاریابی و مدیریت برند

تبلیغات | بازاریابی | مدیریت برند

همراه ما باشید با مطالب علمی ، تحلیلی و کاربردی در زمینه تبلیغات ، بازاریابی و مدیریت برند

تبلیغات | بازاریابی | مدیریت برند

۴ مطلب در مرداد ۱۳۸۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بازایابی

من توت فرنگی را بسیار دوست دارم، اما، ماهی ها
کرم را. من هر وقت به ماهیگیری می روم سر قلاب خود
کرم آویزان می کنم.بازاریابی چیزی غیر از این
نیست.

"فیلیپ کاتلر"
  • علیجاه شهربانویی
  • ۰
  • ۰

رادیو 65 اینچ

این یک رازه که بین من و تو می مونه! ببین کسی متوجه نشد و ...

بله این ها بخش هایی از گفتار متن تبلیغ تلویزیونی است که جدیدا پخش می گردد.

تبلیغ تبلیغ پوشاک مخصوص بزرگسالان است که دارای بی اختیاری اداری و از این دست مشکلات هستند.

هرچند که ارائه چنین تبلیغاتی بنوبه خود حرکتی مثبت است و مبــــــــــارزه ای است با خود سانسوری های رایج اما همچنان تیزر سازان ما پی به ماهیت ارزشمند تصویر نبرده اند. ظرافت تصویر را فدای ترس از عدم توجه مخاطب نسبت به پیام خویش می نمایند!

اگر تیزر فوق را به یاد دارید آن را یک بار دیگر بدون کلام مرور کنید .پیرمردی موقر با لبخندی دلنشین در حال انجام فعالیت های روزانه است. تا دیر وقت. آیا همین تصاویر نمی تواند کنجکاوی مخاطب شما را برانگیخته کنه؟

اندکی به مخاطبمان بها دهیم.

همکاران عزیز! تلویزیون ،‌رادیو نیست.

  • علیجاه شهربانویی
  • ۰
  • ۰

• مشاوره
پیشبرد فروش یا عرضه ی خدمت و تخصیص سهم بیشتری از بازار ، برای هر سازمان یا بنگاهی ، در طی تاریخ تبلیغات و مرور مسیر نام های تجاری مطرح و موفق همواره به مدد مشاوران مجرب میسر شده است . آنچه کانون تبلیغاتی سان در قالب « مشاوره » به مشتریان خود ارایه می دهد با بررسی مدل های کسب و کار آن سازمان راهکارهایی را که به پیشبرد فروش یا عرضه ی خدمت می گردد پیشنهاد می نماید .

• پژوهش کاربردیپیشنهادهای مطرح شده در جلسات مشاوره تا هنگامی که مورد پژوهش کاربردی قرار نگیرد در حد یک فرضیه باقی می‌ماند. پژوهش کاربردی، مجموعه تحقیقاتی است سازمان یافته که تمام پیشنهادهای مطرح شده در جلسات مشاوره و نتیجه ی اجرای هر کدام از آنها را مورد بررسی قرار می‌دهد.

• تعیین استراتژی
پیشنهاد های مطرح شده در جلسات مشاوره با انجام پژوهش کاربردی به تعیین استراتژی منتهی می شود . استراتژی به طور کلی برای هر سازمانی در سه مرحله ی کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت طراحی می شود . در این مرحله طراحی سان به صورت جزء تمام فعالیت هایی که برای دوره ی شناسایی محصول یا برند ، یادآوری محصول یا برند و گسترش بازار محصول یا برند می بایست انجام پذیرد را به مدیر سازمان ارایه خواهد داد .

• ارایه راهکار
از آنجا که هدف نهایی تبلیغات ارایه ی مؤثر یک ایده ، خدمت یا محصول به گروه خاصی از مخاطبان است ، تحلیل رفتار مخاطبان ، زیرساخت های بنیادی یک برنامه تبلیغاتی محسوب می گردد که مطابق با آن ایده پردازی ، تولید محصول و ارایه آن صورت می پذیرد. کانون تبلیغاتی سان توانسته است به مدد بهره مندی از تخصص استادان بازاریابی و تبلیغات ، به ارائه راهکارهای سودمند و موثر بپردازد . راهکارهای ارائه شده برنامه ای است کاملاً کاربردی و با جزئیات اجرایی که مواردی از قبیل اهداف تبلیغاتی ، بودجه تبلیغات و فصل بندیهای مربوطه ، رسانه های مورد نیاز برای تبلیغ ، پیام های مرتبط با آن و برنامه های مربوط به ارزیابی اثربخشی تبلیغات به تفصیل مشخص گردیده است.


تولید محتوا
شامل هر آن چیزی است که به وسیله ی آن مجموعه اطلاعاتی به مخاطب یا مشتری منتقل می شود . خدماتی
که در قالب تولید محتوا ارایه می گردد شامل نگارش متن و عکاسی در شاخه های زیر می باشد :
• محصولات اطلاع رسانی : تولید محتوای خبری و گزارشی
• ویژه نامه و بولتن داخلی : تولید محتوای خبری ، گزارشی و تبلیغاتی
• بسته ترویجی ( promo kit ) : تولید متن و عکس
• بروشور تبلیغاتی : تولید محتوا تبلیغاتی
• محتوای وب سایت : پیشنهاد منو، تولید متن و عکس
• سی دی مالتی مدیا : تولید متن ، عکس و فیلم مستند (بر حسب نیاز)

تولیدات رسانه ای
کانون آگهی و تبلیغات سان با بهره مندی از تخصص صاحبان ایده در حوزه رسانه های تصویری ، محیطی و مطبوعاتی توانایی ارایه ی خدمات صفر تا صد تولید و پخش رسانه های یاد شده را در قالب تیزرهای تبلیغاتی ، آگهی های مطبوعاتی و بیل بردهای تبلیغاتی و ... را دارد. در یک نگاه مجموعه این خدمات به شرح زیر است.
تیزرهای تبلیغاتی
فیلم های مستند تبلیغاتی و آموزشی
تنظیم جداول پخش تیزرهای تبلیغاتی
ساخت برنامه های مشارکتی برای سیمای جمهوری اسلامی ایران*
ارائه جداول درج آگهی های تبلیغاتی در نشریات تخصصی و مجلات و روزنامه ها
ارائه جداول ویژه مربوط به تبلیغات محیطی

*- به دلیل پرهزینه بودن حق پخش تیزرهای تبلیغاتی ، برخی شرکت ها و بنگاه های اقتصادی کوچک از این رسانه توانمند برای جایگاه سازی برند و یا گسترش بازارشان محرومند . در این باره ، کانون آگهی و تبلیغات سان با بهره گیری از دانش بازاریابی قادر است برای برنامه ی فرهنگی ، اجتماعی ، آموزشی و ... شرایط مشارکت در ساخت را فراهم نماید . نحوه مشارکت بدین صورت خواهد بود که کانون آگهی و تبلیغات سان اقدام به تولید برنامه هایی در زمینه فعالیت شرکت ها و جایگاه اجتماعی و فرهنگی آنها نموده و با رعایت قوانین و ممیزه های حاکم بر رسانه ملی ، علاوه بر فرهنگ سازی در آن حوزه خاص مشتریان خود را قادر می سازد با خرج هزینه های کمتر به معرفی کسب و کار خویش بپردازند.

طراحی گرافیک
• طراحی و اجرای هویت بصری سازمانی
• طراحی نشانه ، آرم ، نشانه آرم ، کاراکتر و مجموعه اوراق اداری
• طراحی بروشور، کاتالوگ
• طراحی بسته بندی و پوشش های بصری محصولات
• طراحی آگهی های مطبوعاتی
• طراحی پوستر، تبلیغات محیطی
• طراحی آگهی مجلات و روزنامه
• طراحی و صفحه آرایی کتاب و نشریات
• طراحی صفحات وب


ارائه خدمات چاپ افست و دیجیتال
با استفاده از ماشین آلات بروز و کارآمد و همکاری متخصصین باتجربه شرکت سان توانسته است در طول سالها فعالیت نسبت به انجام سفارشات چاپی با شرایط متنوع و کاربری های گوناگون اقدام نماید . عمده این خدمات عبارتند از :
• ارائه خدمات چاپ و پس از چاپ افست و دیجیتال
• چاپ فضای داخلی ( indoor )
• چاپ فضای خارجی ( outdoor )


  • علیجاه شهربانویی
  • ۰
  • ۰

نوشته شده توســـــط: علیجاه شهربانویی -تیرماه 1389








اما همانگونه که پیش تر نیز در این نوشته به آن اشاره شد ، محتوی تیزر و نحوه ساخت آن و در نهایت آنچه می خواهیم با مخاطب در میان بگذاریم بسیار مهم تر از دفعات پخش ، جایگاه پخش و مواردی نظیر آن است.
امید است همانگونه که در سالهای اخیر برخی از شرکتهای تبلیغاتی و سفارش دهندگان تیزر به سمت ساخت تیزرهای جذاب و هدفدار حرکت نموده اند این مساله بصورت فرهنگ غالب درآید.
  • علیجاه شهربانویی