تبلیغات | بازاریابی | مدیریت برند

همراه ما باشید با مطالب علمی ، تحلیلی و کاربردی در زمینه تبلیغات ، بازاریابی و مدیریت برند

تبلیغات | بازاریابی | مدیریت برند

همراه ما باشید با مطالب علمی ، تحلیلی و کاربردی در زمینه تبلیغات ، بازاریابی و مدیریت برند

تبلیغات | بازاریابی | مدیریت برند

علیجاه شهربانویی  مشاور بازاریابی | مشاور برندینگ | مشاور تبلیغات

علیجاه شهربانویی مشاور و مدرس بازاریابی و تبلیغات

حوزه های تخصصی
تدوین برنامه توسعه کسب و کار
تدوین، هدایت و راهبری بازاریابی استراتژیکِ بنگاه های اقتصادی
طراحی، اجرا و نظارت بر برنامه های برندسازی
طراحی، اجرا و نظارت بر برنامه ها و کمپین های تبلیغاتی بر اساس متدهای کمی و نتیجه گرا
اجرا و تحلیل برنامه های تحقیقات بازاریابی و تحقیقات تبلیغاتی و سنجش صحت آنها
راهبری و نظارت بر برنامه های ترویج کالا

سوابق کاری
مدیرعامل آژانس تبلیغاتی “سان آتیه خواهان” ( وابسته به بانک ملت) از سال ۱۳۹۴ تا سال ۱۳۹۵
هدایت آژانس تبلیغاتی ساناز سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۹۴ به عنوان تنها موسس و مدیراجرایی
هدایت کانون تبلیغاتی آبان از سال ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۲ به عنوان موسس و مدیرعامل
مشاور تبلیغات و مشاور بازاریابی و برندینگ بانک ملت، بیمه ما، بیمه آسیا، بانک رفاه کارگران، بانک سینا، بانک توسعه صادرات، دانشگاه آزاد اسلامی، کمیته ملی روبوکاپ، شرکت شایان سام ( برند بی فی )، شرکت مهیا پروتئین، شرکت اکتیران و …
سوابق علمی و تدریس
عضو هیات علمی و دپارتمان تبلیغات مدرسه کسب و کار بن ژیوار .
تدریس تبلیغات، مدیریت برند و دیجیتال مارکتینگ
تحلیل رخدادهای تبلیغاتی ایران و جهان در روزنامه “فرصت امروز
تحلیل و نقد تبلیغات و بازاریابی در وب سایت “کافه بازاریابی
همکاری در تدوین استاندارد دوره های MBA و DBA برای سازمان فنی و حرفه ای کشور در مدرسه کسب و کار بن ژیوار

سمینارها
اولین سمینار آسیب شناسی تبلیغات در ایران  به عنوان تنها سخنران ( محل برگزاری: سالن همایش های بن ژیوار )
سمینار تبلیغات و برند به عنوان تنها سخنران( محل برگزاری: سالن صفی الدین گرگانی – شهر گرگان
تحصیلات
رشته دکترای مدیریت عالی کسب و کار DBA
رشته مدیریت حرفه ای کسب و کار  MBA گرایش بازاریابی و استراتژی
دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه “علم و صنعت ایران”

وب سایت سان | علیجاه شهربانویی

نمونه آثار تبلیغاتی مجموعه تحت مدیریت من  – آژانس تبلیغاتی سان – را می توانید با کلیک بر روی تصویر فوق مشاهده بفرمایید

چه راه حل های مفیدی برای برنامه های بازاریابی و تبلیغاتی شما دارم؟
در مبحث ارائه خدمات تبلیغاتی و بازاریابی و شیوه همکاری آژانس ها و شرکت های مختلف تبلیغاتی رویکردهای مختلفی دیده می شود. برخی از مجموعه ها مانند چاپخانه ها و آتلیه های عکاسی تنها به تولید محصولات تبلیغاتی می پردازند و برخی  شرکت ها تنها رسانه های محیطی یا دیجیتالی خود را به مشتریان واگذار می کنند. از منظری دیگر شرکت های متعهد تبلیغاتی، برنامه هایی ارائه می کنند که اثربخشی کمپین ها و نتیجه بخش بودن آنها برایشان ملاک است و متاسفانه برخی دیگر تنها به عقد قرارداد و تامین منافع خود می اندیشند. من سعی کرده ام تعامل و شیوه همکاری خود با مشتریان را با اجتناب از آسیب های تبلیغاتی رایجو با تکیه بر  کمپین های اثربخش و ارائه صفر تا صد خدمات از مشاوره تا اجرا قرار دهم. در ادامه روند این شیوه همکاری به تفصیل خدمت شما ارائه می گردد. امیدواریم بتوانیم در این مسیر یاری رسان شما مشتریان ارجمند باشیم.
مشاوره در زمینه طرح بازاریابی ، برنامه بازاریابی و برنامه تبلیغاتی
شما پیش از اینکه با یک مشاور تبلیغاتی یا یک مشاور بازاریابی همکاری خود را شروع کنید، مدام به مسائلی از قبیل انتخاب و طراحی نام برند، هویت برند، طراحی و اجرای مدیاهای مختلف مثل برشور کاتالوگ، تیزر، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، بررسی بازار جدید، تأسیس شعبه‎ی جدید یا تشکیل کانالهای توزیع و فروش و … فکر می کنید. اما باید بدانیم طراحی سیستم تبلیغاتی یا بازاریابی و شیوه همکاری صحیح نیازمند بررسی و تحقیقاتی منسجم است. این اطلاعات باید در مورد خصوصیات کالا و میزان نیازمندی به آن در بازار باشد، که در واقع وظیفه اصلی یک مشاور بازاریابی محسوب می شود تا با تکیه بر این دانسته ها برنامه ای مناسب در تبلیغات و بازاریابی طراحی نماید و در نهایت شرکت شما را تا ثمردهی تبلیغات همراهی کند. مشاور تبلیغاتی و بازاریابی برای طراحی یک برنامه موفق باید از ابتدای راه تا انتها در کنار کمپانی طرف قرارداد خود حضور داشته باشد. پیشبرد فروش یا عرضه ی خدمت و کسب سهم بیشتری از بازار، برای هر سازمان یا  بنگاهی، همواره به مدد مشاوران مجرب میسّر شده است. من در قالب «مشاوره»، با بررسی مدل های کسب و کار در  سازمان شما، راهکارهایی را که به پیشبرد فروش یا عرضه ی خدماتِ آنها و همچنین مباحث مدیریت برند و برندسازی می گردد طرح‎‎ریزی می نمایم.

مشاور تبلیغات | مشاور بازاریابی | مشاور برندسازی اسپانسر اسپانسر تیم های فوتبال برنده یا بازنده ؟ output 8CpFLR بازاریابی گردشگری بازاریابی گردشگری output 8CpFLR مد من مد من ، قسمت یازدهم سقوط اخلاق، حراج انسانیت output 8CpFLR مد من مد من ، قسمت دوازدهم شریک جدید، سپر بلای استرلینگ کوپر output 8CpFLR مد من مد من ، قسمت سیزدهم ، اشک های مدیر خلاقیت output 8CpFLR بازاریابی و تبلیغات دارویی مقدمه ای بر معرفی آژانس های بازاریابی و تبلیغات دارویی output 8CpFLR مشاور آسیب شناسی تبلیغات در ایران | قسمت نهم | مشاور یا ساحر؟ output 8CpFLR گیم آف ترونز شخصیت های سریال گیم آف ترونز تبلیغاتچی می شوند! output 8CpFLR مد من جمع بندی نقد و بررسی فصل اول سریال مد من قسمت اول output 8CpFLR اگیلوی دیوید اگیلوی ، سلطان مدیسون | علیجاه شهربانویی output 8CpFLR پابلیسیز گروه ارتباطات مراقبت های بهداشتی پابلیسیز output 8CpFLR

.

پژوهش کاربردی تحقیقات بازاریابی و تبلیغاتی
پیشنهادات مطرح شده در جلسات مشاوره ی تبلیغاتی تا زمانی که مورد پژوهش کاربردی قرار نگیرد بیشتر از یک فرضیه نیست و شیوه همکاری را به سوی مسیر درست هدایت نمی کند. در واقع پژوهش کاربردی مجموعه ای از تحقیقات منسجم است که در آن تمام نتایج جلسات مشاوره و نتایج آن مورد بررسی قرار می گیرد. در واقع پژوهش، حرکتی علمی است که هدف اصلی آن کشف وضعیت سازمان شما در موارد مختلف در بازار است. پژوهش یکی از اساسی‌ترین نیازهای هر کمپین تبلیغاتی برای رسیدن به پیشرفت و توسعه یک برند است. از طرف دیگر، پژوهش می تواند نوعی  منبع کسب اطلاعات ارزشمند نیز محسوب شود. پژوهش باعث می شود مدیران یک کمپانی از وضعیت خود در بازار مطلع شوند و با توجه به آن در ارتقای سطح تولیدات و خدمات خود بکوشند تا جایگاهی ویژه در بازار کسب نمایند.

شیوه همکاری در زمینه تعیین استراتژی تبلیغاتی

شیوه همکاری در زمینه تبلیغاتی مسیر نمی گردد مگر با استفاده از ابزار پژوهش بازاریابی و تبلیغاتی

تعیین استراتژی
بحث تبیین استراتژی بازاریابی و تبلیغاتی زمانی مطرح می شود که می خواهیم در مورد اهداف یک کمپانی سخن به میان آوریم . تعیین استراتژی تاثیری مستقیم و اثر گذار بر روی اجرای کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی دارد. باید این نکته را در نظر داشت، در این بخش، تمام فعالیت هایی که برای دوره ی شناسایی محصول یا برند، یادآوری محصول یا برند، و گسترش بازار محصول یا برند، جایگاه سازی برند در ذهن بازار هدف، می بایست انجام پذیرد، به طرف قرارداد، ارائه داده می شود. این مرحله را شاید بتوان یکی از مهم ترین مراحل در حوزه شیوه همکاری یک تیم باتجربه با مشتریان دانست.
ارایه راهکارهای بازاریابی و تبلیغاتی
در بحث ارائه راهکار،  به بیان راهی که یک کمپانی برای جذب مشتری باید انجام دهد، پرداخته می شود. در واقع در این مرحله، توجیه مدیران شرکت ها برای تعیین راهکاری موثر در تبلیغات صورت می گیرد. این حق مسلم یک کمپانی است که بداند در راهی که برای تبلیغات پیش روی خود دارد، چه مسیری می تواند کمک بیشتری به او نماید و همچنین به این درک برسد که در تبلیغات باید به مدیران تبلیغاتی خود اعتماد نماید. در مرحله ارائه راهکار، مشتری درباره سوالاتی چون موثرترین روش های تبلیغاتی روز که می تواند به شرکت کمک کند، توجیه می گردد. اینکه موثرترین روش برای تبلیغ کالاهای تازه وارد به بازار کدامند، مدیاهای مختلف باید چه ویژگی داشته باشند تا بتوانند درمعرفی یک برند موثر واقع شوند، از چه راهی می توان به افزایش فروش دست یافت، چگونه می توان اعتماد مخاطب را جذب کرد، چگونه یک شرکت می تواند در کنار رقبای بزرگ خود به جایگاهی مناسب دست یابد بیان می شود. راهکارهای ارائه شده در این بخش در زمینه برنامه بازاریابی ، طرح بازاریابی و برنامه تبلیغاتی با تاثیر از حوزه تعیین استراتژی، برنامه ای است کاملاً کاربردی با جزئیات اجرایی که مواردی از قبیل اهداف تبلیغاتی، بودجه تبلیغات و فصل بندی‎‎های  مربوطه، رسانه های مورد نیاز برای تبلیغ، پیام های مرتبط با آن و برنامه های مربوط به ارزیابی اثربخشی تبلیغات به تفصیل مشخص گردیده است.

ارائه راهکار های تبلیغاتی

تدوین استرتژی و ارائه راهکار های بازاریابی و تبلیغاتی دو بازوی اصلی شیوه همکاری و تضمین کننده

 

بیوگرافی مدیربیوگرافی

علیجاه شهربانویی مشاور بازاریابی | مشاور برندینگ | مشاور تبلیغات
مشاور کسب و کار | طراحی پلن بازاریابی | طراحی برنامه بازاریابی | اجرای برنامه بازاریابی
طراحی برنامه برندینگ | اجرای برنامه برندینگ | مدیریت برند | مشاور مارکتینگ | طرح بازاریابی
طراحی برنامه تبلیغاتی | طراحی کمپین تبلیغاتی | اجرای برنامه تبلیغاتی | اجرای کمپین تبلیغاتی | برنامه بازاریابی
مشاوره تبلیغات | مشاوره بازاریابی | برندسازی | مشاور بازاریابی | مشاور بازاریابی | مشاور تبلیغات

با عضویت در کانال تخصصی تبلیغات و برندینگ ، مطالب این وب سایت را بر روی تلفن های همراه خود دریافت نمایید. مد من، قسمت ششم، خوب، بد، زشت در استرلینگ کوپر! Banner مد من مد من ، قسمت هفتم خوب، بد، زشت در استرلینگ کوپر! Banner برند برند | برندسازی | تعاریف مربوطه Banner پی اچ دی پی اچ دی متخصصِ رسانه های تبلیغاتی Banner بازل بازل ، ستاره ای که در اوماها خاموش شد. Banner هویت سازمانی کتابچه راهنمای هویت سازمانی Banner اسپانسر اسپانسر تیم های فوتبال برنده یا بازنده ؟ Banner بازاریابی گردشگری بازاریابی گردشگری Banner هزاران درنا آشنایی با پروژه هزاران درنا Banner بازاریابی و تبلیغ مواد غذایی بازاریابی و تبلیغ مواد غذایی | علیجاه شهربانویی Banner بازاریابی و تبلیغات دارویی مقدمه ای بر معرفی آژانس های بازاریابی و تبلیغات دارویی Banner مشاور آسیب شناسی تبلیغات در ایران | قسمت نهم | مشاور یا ساحر؟ Banner گیم آف ترونز شخصیت های سریال گیم آف ترونز تبلیغاتچی می شوند! Banner مد من جمع بندی نقد و بررسی فصل اول سریال مد من قسمت اول Banner اگیلوی دیوید اگیلوی ، سلطان مدیسون | علیجاه شهربانویی Banner پابلیسیز گروه ارتباطات مراقبت های بهداشتی پابلیسیز Banner

.

این برگه برای ارائه مدارج علمی و توانمندی های علیجاه شهربانویی نگاشته شده است.

مشاور تبلیغات | مشاور بازاریابی | مشاور برندسازی

.