
آسیب شناسی تبلیغات در ایران – قسمت نهم – مشاور یا ساحر؟ |گاهی دوستانی از بنگاه های اقتصادی مختلف برای موضوع مشاوره تبلیغات و مشاوره بازاریابی با اینجانب تماس می گیرند. تجربیاتی که در این زمینه داشتم و شنیده هایم از تجربه برخی همکاران گرامی من را بر آن داشت تا اولین مطلب درباره آسیب شناسی تبلیغات در ایران در سال جدید را به این مساله یعنی موضوع مشاور تبلیغات و بازاریابی اختصاص دهم.
علیجاه شهربانویی مدیر عامل آژانس تبلیغاتی سان
عضو هیات علمی و مدرس دپارتمان تبلیغات مدرسه کسب و کار بن ژیوار
ادامه مطلب
- ۹۵/۰۴/۰۹